Потенцијација

Acai Berry – мислења, цена, каде да се купат, оригинални, или тоа е достоен за тоа?

[Głosów:    Average: /5]

Acai бобинки се бразилската “superfruit”. Тие се родени во регионот на Амазон, каде што тие се главна храна.

Сепак, тие неодамна се стекна со популарност на глобално ниво и се пофали за се особено корисни за здравјето и благосостојбата.

Ова темно виолетова овошје сигурно пакети многу исхрана, и тоа дури и може да има некои здравствени придобивки, вклучувајќи ги и 5 опишани во овој напис.

Што AreAcai Berry?

Acai бобинки се 1-инчен (2,5 см) круг плодови кои растат на acai палми во дождовните шуми на Централна и Јужна Америка. Тие имаат темно пурпурна кожа и жолта месо околните голем семе.

затоа што тие содржат јами како кајсии и маслинки, тие се технички не Бери, туку drupe. Сепак, тие честопати се нарекува бобинки.

Во Амазон, Acai Berry често го придружуваат оброци.

За да ги јадат, тие се натопени за ублажување на тешка надворешниот кожата, а потоа пире да се формира темно виолетова паста.

Тие имаат Питу вкус кој е често се опишува како крст помеѓу капини и незасладено чоколадо.

FreshAcai Berry имаат краток рок на траење и не се достапни надвор од каде што се одгледуваат. Како извозно, тие се продаваат како замрзнато овошје пире, сушени прав или притисне сок.

Acai бобинки се исто така понекогаш се користи за зачинување на прехранбени производи, вклучувајќи ги и желе грав и сладолед, додека некои непрехранбени производи како креми тело содржи acai масло.

1. Тие се хранливи материи-густа

Acai бобинки имаат единствена исхрана профил за овошје, како што тие се малку богата со масти и со малку шеќер.

100 грама замрзнати овошна каша има следниве хранливи дефект (1):

  • Калории: 70
  • Масти: 5 грама
  • Заситените масти: 1,5 грама
  • Јаглехидрати: 4 грама
  • Шеќер: 2 грама
  • Влакна 2 грама
  • Витамин А: 15% од RDI
  • Калциум: 2% од RDI

Според Венецуела студија, Acai Berry, исто така, содржи некои други минерали, вклучувајќи хром, цинк, железо, бакар, манган, магнезиум, калиум и фосфор (2).

Но, некои од најмоќните здравствени придобивки на Acai доаѓаат од растителни соединенија.

Најзначајните еден меѓу нив е антоцијаните, кои giveAcai Berry нивното длабоко пурпурна боја и да дејствуваат како антиоксиданси во организмот.

Можете, исто така, може да се најдат антоцијани во други сина, црна и виолетова храна, како црн грав и боровинки.

2. Тие се натоварени со антиоксиданси

Антиоксидансите се важни, бидејќи тие го неутрализира штетните ефекти на слободните радикали во телото.

Ако слободните радикали не се неутрализира со антиоксиданси, тие можат да ги оштетат клетките и да доведе до голем број на болести, вклучувајќи и дијабетес, рак и срцеви заболувања (3).

Acai бобинки имаат неверојатно голема количина на антиоксиданси, победувајќи други антиоксиданс богата со овошје како боровинки и малини (4).

Содржината на храна антиоксиданс е обично се мери со кислород радикални апсорпцијата капацитет (ORAC) оценка на.

Во случај на acai, 100 грама на замрзнат пулпа има ORAC на 15.405, додека истиот износ на боровинки има резултат од 4669 (4).

Овој антиоксиданс активност доаѓа од голем број на растителни соединенија во acai, вклучувајќи ги и антоцијани (5, 6).

Во 2008 година, истражувачите даде 12 волонтери постот Acai каша, acai сок, applesauce или пијалок без антиоксиданси во четири различни времиња, а потоа се тестира нивната крв за антиоксиданси (7).

И пулпа acai и applesauce зголеми антиоксиданс нивоа на учесниците, што значи дека антиоксидантни соединенија во acai се добро се апсорбира во стомакот (7).

Таа, исто така укажува на тоа дека acai каша е подобар извор на антиоксиданси од Acai сок.

3. Тие може да се подобри нивото на холестерол

Животните студии сугерираат дека acai може да помогне за подобрување на нивото на холестерол со намалување на вкупниот и ЛДЛ холестерол (8, 9, 10).

И тоа е можно дека би можеле да имаат сличен ефект кај луѓето.

А 2011 студија имаше 10 дебели возрасни јаде acai пијалаци двапати дневно за еден месец. Генерално, тие имаа пониски вкупни и “лошиот” ЛДЛ холестерол на крајот на студијата (11).

Но, има неколку недостатоци на оваа студија. Тоа беше мала, немаше контролната група и доби средства од својата примарна снабдувач на Acai.

Додека се потребни повеќе истражувања, тоа е можно дека антоцијани во acai може да биде одговорен за нивното позитивно влијание врз нивото на холестерол, бидејќи се поврзуваше ова растение соединение за подобрување на ХДЛ и ЛДЛ холестеролот (12).

Во прилог, acai содржи растителни стероли, кои се спречи холестерол од се апсорбира од страна на вашето тело (10).

4. Тие може да имаат Можни анти-канцер ефект

Иако никој храна е магија штит против ракот, некои видови на храна се познати да се запре клетките на ракот од формирање и ширење.

И епрувета и животински студии откриваат овој вид на анти-канцер ефект во acai (13, 14, 15, 16, 17).

Во глувци, acai пулпа го намали инциденцата на дебелото црево и рак на мочниот меур (14, 15).

Сепак, втората студија кај глувци покажа дека тоа нема ефект на рак на желудникот (18).

Истражувачите заклучиле дека acai може да имаат улога во лекувањето на рак во иднина, потребно е уште повеќе истражувања, вклучувајќи ги и луѓето.

5. Тие би можеле да се засили функцијата на мозокот

многу растителни соединенија во acai исто така може да се заштити мозокот од оштетување како што стареете (19).

Неколку студии покажале овој вид на заштитен ефект во лабораториски глувци (19, 20, 21, 22).

антиоксиданси во acai се отстранат штетните последици од воспаление и оксидација во мозочните клетки, кои можат негативно да влијаат врз помнењето и учењето (21).

Во една студија, acai дури и им помогна да се подобри меморијата во стареење стаорци (22).

Еден од начините на кој мозокот остане здрав е со чистење на клетки кои се токсични и не работи, процес познат како автофагија. Тоа го прави патот за нови нерви да се формираат, подобрување на комуникацијата помеѓу мозочните клетки.

Како што се возраста, овој процес функционира помалку ефикасно. Меѓутоа, во лабораториски тестови, екстракт acai помогна да ја стимулира “домаќинство” одговор во мозочните клетки (23).

Можни недостатоци toAcai Berry

Со оглед на тоа acai е здрава, антиоксиданс богата со овошје, таму не се целина многу недостатоци да го јаде.

Сепак, еден збор на претпазливост е да се прецени неговите поврзани здравствените тврдења.

Иако првичните истражување е ветувачки, студии за ефектите врз здравјето на човекот биле мали и ретки.

Затоа, важно е да се земе на здравствените тврдења со зрно од сол.

Исто така, имајте на ум дека ако сте купување на тоа како пре-преработени целулоза, проверете ја етикетата со состојка и бидете сигурни дека тоа нема додадени состојки.

Некои од пиреа имаат многу висок износ на додаден шеќер.

Како да се јаде Acai

Од freshAcai Berry имаат краток рок на траење, тие се главно се извезуваат и широко достапни во три главни форми -. Пиреа, прашоци и сокови

сок е полн со антиоксиданси, но тоа е, исто така, што е највисока во шеќер и во недостаток на растителни влакна. Иако, ако се филтрира, сок може да содржи помалку антиоксиданси (7).

прав обезбедува најмал концентрирана количина на хранливи материи, кои ви даваат влакна и масти, како и растителни соединенија.

Тоа се рече, на пире е веројатно најдобар начин да уживаат во вкусот ofAcai Berry.

За да се направи сад acai, мешавина незасладена замрзнати пире со вода или млеко за да ја претвори во еден пијалак како основа за додатоци.

топинги може да вклучуваат исечени овошје или бобинки, наздравија кокос снегулки, орев путер, какао важна личност или Chia семиња.

Можете, исто така, може да направи еден сад со користење acai прав. се вклопуваат во вашиот омилен пијалак рецепт, тогаш врвот со вашите омилени додадете-in-и.

Во крајна линија

Благодарение на нивниот висок антиоксиданс содржина, 1.626 имаат многу потенцијални здравствени придобивки.

Тие натоварен со моќни растителни соединенија кои дејствуваат како антиоксиданси и може да биде од корист за вашиот мозок, срце и целокупното здравје.

Тие, исто така, дава здрави масти и влакна, што ги прави генерално здрава храна.

Уживајте acai како пијалак или сад, но мора да внимаваш на додадени шеќери кои често се наоѓаат во сокови и пиреа замрзнати.

Bistra Spiroska

Многу може да се каже за Бискуп Спироска, но пред се знае дека тие се предвидливи и ценети, се разбира, тие се исто така прецизни, објективни и идеалистички, но во помали дози и често се расипуваат од навиките на агонија.
Сепак, нејзината превентивна природа е она што му се допаѓа најдобро. Луѓето честопати сметаат на себеси и на перцептивната природа, особено кога им е потребна помош или поддршка.

Никој не е совршен, а Бистра, исто така, има многу помалку пожелни аспекти. Неговата предаторска природа и дрскост предизвикуваат многу поплаки и го прават тоа барем непријатно.
За среќа, неговата почитувачка природа гарантира дека не е толку често.

You may also like

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *